dimecres, 1 d’abril del 2009

Les de 4t també escrivim

1.4.09, 15:15h habitació número 25 (les nenes de 4t d’ESO.)

Estem cansades. Podríem dir que ahir a la nit vam sortir de “festa”. Molta música, molts riures, crits, cançons... Vam continuar fins a la matinada fins i tot vam crear la nostra pròpia cançó que sentin-ho molt no podem compartir amb tots vosaltres, perquè com hem dit anteriorment, es la nostra cançó!

- Ai!! Clara color blanc o bé rosa?
- No no, primer va el reforçador – Diu la Marina.
- Jo crec que queda millor el color blanc ja que anem de negre i blanc al concert – Diu l’Anna.
- Doncs jo em posaré el color rosa perquè em queda millor – Diu la Maria.
- La Claudia diu que es millor posar una mica de transparent després del color.
- Jo primer, em llimaré les ungles – Diu l’Anaïs.
- Ah!, doncs quan acabis em passes la llima – Diu l’Anna.
- Jo primer em trauré el color que porto amb l’asetona i després m’ho pintaré de color blanc – Diu la Marina.

Es veu clarament que estem fent una sessió de manicura per estar ben guapes al concert d’aquest vespre.

A per cert, ara aprofitem per explicar-vos una mica el que em fet durant el matí. Hem visitat la ciutat de St. Blasien: la seva catedral; la plaça on, com diu el Helmut i és tot però no hi ha res, hem comprat, hem fet un beure... També hem conegut el poble on estem allotjades (Todtmoos).

MOLTISSIMES FELICITATS A LA SENYORETA ANNA VISA, QUE AVUI COMPLEIX 16 ANYETS ( ELS MILLORS...jeje), I JA VEUS QUE ENCARA QUE ENS TROBEM A MOLTS KM DE DISTÀNCIA ENS ENRECORDEM DE TU I DE TOTS ELS DE 4t.

CONTINUARÀ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada