dimarts, 31 de març del 2009

Primer dia de viatge - 1

Diari de la Isabel - 30 de març de 2009
Tinc molta son; me'n vaig a dormir, es clar si l'Esther em deixa, el viatge és molt, molt,... LLARG

Ja hem parat a esmorzar i ara ens hem ficat música i se'ns fa molt divertit.

Jo ja torno a tenir gana, acabem de parar a fer un pis i encara queden per dinar.

Entrem a França

En pic hem parat a esmorzar, la gent et parla en francès; no m'empanava de res del que deien, jo només el hi deia merci.

Ara ja són les 12:16 i amb l'Esther estem jugant a un joc. L'Esther està malament, li fa mal el PEU!! Jo,jo,... ara l'Ariadna em demana la llibreta, en fi ADÉU!!

La Sílvia ens diu que ja només falten 6 hores!!

Estic aquí a punt de marejar-me perquè l'autocar es movia més que una muntanya russa, i estic més marejada que una sopa...

Ara parem a dinar: BON PROFIT


Ja hem dinat, però quan hem entrat a la boutique hem anat al menjador i ens hem assegut a les taules, però llavors a vingut una dona, que pel que semblava devia de ser una camarera, i ens ha dit en francès molt bruscament: “NO PICNIC” és dir que ens feia fora amb una mica d males formes.

Llavors hem hagut d'anar al carrer, si ja ho heu llegit bé al carrer, i a sobre estava plovent, si plovent.

Hi hem tingut d'anar sota una teulada allí s'hi han assegut quasi bé tots, perquè jo i la meva colla ens hem assegut en un banc, i allí hem menjat begut i remenjat, havent acabat això hem entrat a la tenda de regals allí tot era massa car, per això no hem comprat quasi bé res, jo he comprat un clauer de la Torre Eiffel, per al meu pare i ... Encara no sé que comprar pels meus amics, els meus avis i la meva mare...

Per fí arribem a les a 2/4 de nou del vespre, però encara tenim molta feina per fer i demà ja us explicaré com ha anat tot plegat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada