dimarts, 31 de març del 2009

Primer dia de viatge - 2

Diari de la Marina Maqueda

Dia 30 de març

Avui hem sortit de bon matí(a les 3:00) i ens hem posat de camí cap a Alemanya, cada 2 hores paràvem a descansar, estirar les cames, anar al lavabo i fer un mos, i a l'autocar dormíem o escoltàvem música.

El viatge es far llarg i pesat, però desprès si pensem amb Alemanya, l'alberg, el poble on anem... ens passa el moment contents i alegres

Llavors ens han passat una pel·lícula, que a mi no m'ha agradat gens, però l'altra m'ha encantat. Però m'he quedat dormida tota la peli. Quina mala sort!!

Bé, en fí, un viatge llarg amb moment avorrits, però també moment divertits amb la meva companya Andrea.

Diari Esther Canela
30 de març de 2009

3:47 hores (autocar) Estic aquí amb la Isabel i el peuet fatal.

La Isabel diu que vol dormir, però xerra tota l'estona(és “tonteta” amb carinyo). Ara agafa la càmera i li fa fotos a la Laura mentre dorm. I ara intenta fer-me una foto. Bé ara intentaré dormir a veure si puc.

12:09 (autocar) Al final he pogut dormir, je je,.. Fa una estona a les 10:30 hores aproximadament hem parat a esmorzar. Al torna a puja a l'autocar m'he assegut amb l'Ariadna, hi he començat a escoltar música. Ara se m'està a punt d'acabar la bateria. Estic aquí amb la Isabel escrivint i no sap que posar. Tinc soneta, m'estic a punt de dormir així que deixo d'escriure. A per cert el camí molt llargggg...

13:50(autocar)
Ara hem acabat de dinar, hem dinat a un banc de fora, encara que plogués una miqueta, perquè la camarera ens ha fet fora del restaurant. Ara estic veient a la Marina i l’Andrea xerrant i em deixen escoltar la peli, encara que estigui escrivint.

Estic escrivint perquè la que s’asseu al meu costat o sigui la Isabel està molt inspirada i ha començat a escriure i jo també escric una miqueta.

18:40
Hem arribat a Alemanya i ens hem parat en un bar de l’autopista i m’he comprat una Coca-Cola, TOT ÉS MOLT CAR!!

Anar al lavabo costa 50 cèntims, però està super net(el lavabo és renta automàticament) i et donen un vale per gastar al Bar. Està molt bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada