dimecres, 1 d’abril del 2009

La nit de l'arribada i segon dia de viatge

Diari Esther Canela
31 de març de 2009

Ja hem arribar a l’alberg i en Helmut, el que ens guia, ens ha explicat les regles. Tot seguit hem sopat: enciam, sopa de verdura, un tall de carn una miqueta dur, “repollo” patates al caliu amb formatge gratinat i pure de poma amb una mica de canela pel damunt.

Ara ens hem posat a les habitacions i ja són les 00:02 i estem rient molt per culpa meva, perquè m’he estirat al llit i he tocat la barana de ferro i m’he enrampat, llavors he fet veure que em moria i l’Ariadna no parava de riure i l’Isabel se l’aguantava.

Llavors he tornat a enrampar-me i l’Ariadna encara reia més.

31 de març a les 17:13

Avui hem anat a Friburgo i ens han deixat temps per mirar i comprar alguna coseta, jo m’he comprat un anell i una pulsera. Desprès hem anat a dinar a una cerveseria restaurant i tot era molt bo, desprès de dinar hem anat a veure el llac Titise. També ens han deixat una hora lliure.

Ara estic asseguda i avorrida perquè la Isabel es marejava i se n’ha anat a asseure més a prop. Ara escoltaré una estona a Helmut, no para mai de xerrar, encara que digui que ens deixa una estoneta per descansar i ell ens explica acudits.

Diari de la Isabel

Ara ja hem arribat a Alemanya, tots amb cara de cansats, però el Pedrós ens ha dit que ens ho passarem super-mega-bé, però jo no penso amb això, ara penso en dormir, dormir, dormir i més dormir. Ja són les 18:40 hores de la tarda i ja hem passat la frontera!! Tot allí és el triple de car ...

Per fi hem arribat i un senyor ens ha vingut a rebre, no me’n recordo com es diu , però és molt simpàtic i és el guia de la sortida.

Ara hem sopat de menú: sopa de coses rares flotant, carn boníssima amb patates i formatge i remolatja i de postres compota de poma.

Ja som a les habitacions, jo dormo dalt la llitera, però el problema serà fer el llit, per que no el se fer, aquest llit és molt raro, per això me l’ha fet l’Ariadna, quina sort que he tingut!

També hi ha l’Ester que dorm al llit i no para de riure amb l’Ariadna, es clar, riuen de mi.
En fí: Bona nit!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada